keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Anneli Auerin pojan todistus

Pojan todistus kertoo täydellisesti surmayön autenttisen tilanteen, isä huusi, äiti oli puhelimessa, poikaa pelotti kaikki ne äänet kuullessaan.

http://seppo-isotalo.blogspot.fi/2013/01/auerin-pojan-kuulustelu.html

A: –it se yhtäkkiii mä alaoin kuuluu ku tota ikkunan siel meni jotain lasii rikki sit me ........ vaan
mä vaan olin kuitenkin siellä sängyssä sit yhtäkkii iskä alko huutaa
M: Y y Mitä iskä huusi?
A: Äää seJ ast jotain ääää ja seIlast ja sitä sattui
M: Yy mut tota noin kuulik sää jonkun toisen äänen sieltä?
A: Äitin ko äiti meni soittamaan puhelimella mä en muista mitä äiti sano sinne puhelimeen sillo
M: Yy Ook sää jonkun muun kun iskän äänet ja äidin äänet kuullu sillon yönä?
A:En
M: Mitä muuta sä muistat siitä yöstä?
A: En muuta
M: Olik sää siellä sängyssä koko ajan?
A:NYÖKKÄÄ
M: Mutj ossain vaiheessa sä tulit sieltä ulos eiks vaan?
A: En mää olin koko yön siellä.. Paitsi sit ko poliisit tuli mä en muista kunnolla_
M:Yy
A: Ko siit on jotain kaksi vuotta aikaa
M: Elikkä jos mää ymmärsin oikein. Nii sä heräsit siihen ukn lasi meni rikki
A:NYÖKKÄÄ
M: Et sää uskaltanu nousta ylös sitte?
A:NYÖKKÄÄ
M: Pelkäsik sää?
A:NYÖKKÄÄ
M: Mikä sai sut pelkäämään eniten?
A: En mää tiiä, en mä muista mä vaan muistan vaan et pekäsin mut mä en muista mitä mää pelkäsin
M: No ook sää totanoin. Sää sanoit et sää kuulit että iskä niinko valitti iskän ääntä ja sit äidin ääntä
A:NYÖKKÄÄ



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti